salam

Assalamualaikum...sama2 kita kongsi ilmu utk dimanfaatkan bersama2.. :-)

Thursday, December 16, 2010

semangatku ada padanya

16hb Dec 2010...

aku x keje arini..aku amik cuti sbb ada medical checkup kat klinik kesihatan shah alam (KKSA)..appoinment aku pkul 9am tp aku x bape shat,so aku pi lmbat skit..smpai je kat KKSA,aku ingtkan patient da brkurang tp rupanya,mkin brtambah..adehhh...lpas stgh jam,giliran aku da smpai..berat aku brtambah lg,lpas tu check tekanan darah ok..then,doktor kta arini kena amik darah sbb nak check pe ntah aku pon xtau..aku ingtkan amik sikit jer,tp yg sbnrnya dia nak amik satu tabung uji..adehhh,aritu baru je amik dua tabung uji..la ni,amik lg..lama2,abis la darah aku (aku berkata dlm ati)..hahahaha..lpas tu,check air kencing..lastly,msuk bilik jmpe doktor utk scan baby dlm perut,ukur tggi rahim,check kaki n dgr denjutan jantung baby..da siap sume,aku pon diberitahu yg hemoglobin kurang dlm darah merah aku..makin jtuh aku nyer Hb..doktor plak da bgtau yg bkn2 yg hmpir mbuatkn aku mgalirkn airmata..ape yg aku hrpkn pd saat itu,smoga baby aku sihat walafiat n aku x nak ape2 trjadi pd zuriatku..aku x nak ape2 berlaku pd babyku.. :-(
blk je dr KKSA,aku citer kat husband & trnyata dia la suami trbaik..dia mberi smngat kepadaku,mberi kata-kata perangsang,mberi byk motivasi kepadaku...sesungguhnya,tnpa sokongan husband,aku mgkin longlai ditgh jln..semangatku skg ada padanya,pada suamiku.....trima kasi abg sbb sntiasa support isterimu... :-)
skg,aku akan tabah demi suami trcinta & baby yg ku kandung..smoga aku & baby shat & brtambah shat dgn prtolongan drpd Allah & usahaku utk kmbali sembuh..

kepadaNYA aku mharapkan prtolongan dlm sgala mcm perkara.. smoga dimakbulkan doa-doaku..ameen...

No comments:

Post a Comment