salam

Assalamualaikum...sama2 kita kongsi ilmu utk dimanfaatkan bersama2.. :-)

Monday, December 06, 2010

Semua untukmu sayang...

Assalamualaikum...

da lma sguh aku x update blog ni...da brsawang da..hihi...

makin ari makin syg...
makin ari makin rindu..
makin ari makin cinta..
padamu sayang,my luvly husband..(jiwang plak kan..hahaha)
Anyway,da jd kekasih halal la bleh jiwang2 dgn husband sndri..
tp sguh prsaan cinta,syg, rndu makin mnebal utk suami..
smoga prsaan ini akan kekal hingga ke akhir hayat..ameen..

arini, 5hbDisember2010,mknanya usia prkahwinanku da 6 bulan...Alhamdulillah,syukur kepada Allah utk nikmat kebahagiaan yg x ternilai ini...dlu aku dgn fmly,lpas tu bersuami dan skg,aku tgh mgandungkan zuriat kami..da nk ada baby sndri...kandungan da msuk bln ke 4..sronok sbnrnya jd ibu ni wlaupon awal kdungan,aku dgn husband trkena alahan yg sgt2 la truk tp Alhamdlh,skg da ok..perut aku da nmpk bsar da..baby pon da rsa gerak2....x lama lg nk pi cri barang2 baby plak..
sronok2...hihihi..

ok la,nnt smbung lg...aku da xde idea nk tulis ape...sblm ni,byk bnda nk tulis tp sume idea tu da hilg sbb da lama x update blog ni..
InsyaAllah,next time aku akan rjin-rjin kan update yer..

tata....

wslm..

No comments:

Post a Comment